دومین نوآوردگاه مرکز نوآوری ایرانسل برگزار شد

این نوآوردگاه (Startup Weekend)، از ۲۰ تا ۲۲ آذرماه ۱۳۹۹، توسط مجموعۀ «ایرانسل‌لبز (Irancell Labs)» در «شتاب‌دهندۀ کهکشان» مرکز نوآوری ایرانسل، واقع در «ایستگاه نوآوری شریف»، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شد و ۱۲ تیم استارتاپیِ شرکت‌کننده که پس از ثبت‌نام، در ارزیابی اولیه پذیرفته شده بودند، در آن حضور داشتند.

در این نوآوردگاه گروه‌های استارتاپی ۱۲گانه، در زمینۀ خدمات سبک زندگی دیجیتال، ویدیوی درخواستی (VoD)، سلامت دیجیتال، شناسه دیجیتال، خدمات مبتنی بر موقعیت و بازاریابی دیجیتال شرکت داشتند و پس از برگزاری کارگاه‌های مختلف، در روز پایانی نوآوردگاه، تیم‌های شرکت‌کننده، ایدۀ خود را در حضور داوران ارائه کردند.

تیم‌های برتر این رویداد (یک تیم در زمینۀ سلامت دیجیتال، و یک تیم در زمینۀ خدمات سبک زندگی دیجیتال) به همراه تیم‌های برگزیدۀ نوآوردگاه اول (سه تیم در زمینۀ سلامت دیجیتال، یک تیم در زمینۀ VoD و یک تیم در زمینۀ خدمات سبک زندگی دیجیتال)، در فرآیندهای «پیش‌شتاب‌دهی» شتاب‌دهندۀ کهکشان پذیرش می‌شوند.

همچنین یک تیم در زمینۀ  VoD از رویداد نخست و نیز دو تیم در زمینۀ خدمات سبک زندگی دیجیتال و یک تیم در زمینۀ VoD از نوآوردگاه دوم، به طور مستقیم، به منظور ورود به فرایندهای سرمایه­گذاری، به تیم­های داخلی ایرانسل معرفی شدند.

نخستین نوآوردگاه مرکز نوآوری ایرانسل، از ۱۶ تا ۱۸ آبان ماه ۱۳۹۹، با حضور دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل و با شرکت ۱۰ تیم استارتاپی برگزار شده بود.

تیم‌های استارتاپی می‌توانند برای اطلاعات بیشتر و مطالعۀ زمینه‌های مورد حمایت، به بخش «مرکز نوآوری ایرانسل» در وب‌سایت ایرانسل لبز به نشانی labs.irancell.ir مراجعه کنند.