آزمایشگاه هوش مصنوعی

آزمایشگاه هوش مصنوعی

آزمایشگاه هوش مصنوعی ایرانسل در حوزه هوش مصنوعی به منظور حمایت و شتاب‌دهی زیست‌بوم نوآوری هوش مصنوعی و در جهت توسعه کسب‌وکارهای ایرانسل و بهبود خدمات این شرکت به کمک فناوری هوش مصنوعی ایجاد شده است. این مرکز در پی آن است تا با مشارکت در رشد تیم‌های نوپا و کسب‌وکارهای حوزه هوش مصنوعی، آن‌ها را به بنگاه‌های تجاری موفق با درآمد پایدار تبدیل کند.

پروژه‌های انجام شده در آزمایشگاه هوش مصنوعی

  • پلتفرم AI Call Center (AVATAR)

    پلتفرم آواتار می‌تواند با استفاده از ربات‌های هوش مصنوعی بخش زیادی از تماس‌های مرکز تماس ایرانسل را با هم‌زمانی بالا مدیریت کرده و با ارائه خدمات متنوع ، سطح رضایت بالایی در ارتباط با مشتریان به وجود آورد.

    ویژگی‌های این پلتفرم:

    پلتفرم آواتار به عنوان یک ایجنت عمل می‌کند تا از مسیریابی تمامی تماس‌ها به اپراتورهای مرکز تماس جلوگیری کند.

    این پلتفرم می‌تواند با سیستم‌های مختلف مانند Ticketing ، Charging systems  و CRM ادغام شود.

    این پلتفرم از موتور NLP پیشرفته استفاده کرده و گردش‌های کاری مختلف را به زبان طبیعی انسان مدیریت می‌کند.

  • پلتفرم مدیریت ارتباط با مشتریان در فضای مجازی (SOCIAL MEDIA CRM)

    پلتفرم مدیریت ارتباط با مشتریان در  فضای مجازی یک نسخه بومی‌سازی شده از بهترین اپلیکیشن‌های جهانی است که برای پاسخگویی به مشترکان، نظارت و تحلیل فضای مجازی به منظور تعامل هرچه بیشتر با مشترکان ایرانسل استفاده می‌شود.

    ویژگی‌های این پلتفرم:

    مدیریت پاسخگویی در فضای مجازی

    • پاسخگویی به مشترکان ایرانسل در فضای مجازی با قابلیت‌های ویژه و در کمترین زمان ممکن
    • دریافت هشدارهای مختلف رسانه‌ای به جهت پاسخگویی هرچه بهتر در رسانه‌های اجتماعی

    تحلیل رقابتی در فضای مجازی

    • مقایسه سهم حضور رقبا در فضای مجازی به منظور بهبود استراتژی روابط با مشتریان

    پایش فضای مجازی

    • نظارت بر تمامی منشن‌ها در رسانه‌های آنلاین و آفلاین از قبیل اینستاگرام، توئیتر و تلگرام و پاسخگویی به آن‌ها در کمترین زمان ممکن.